Tuesday, June 30, 2009

Pemulaan

Hai, apa khabar kawan kawan CS230. harap semuanya sihat sihat. sudah 2 tahun sedar tak sedar belajar degree di shah alam. sekarang ni ada yang sudah menghabiskan tempoh belajarnya, namun ada juga yang belu. itu tidak menjadi masalah. asalkan berusaha untuk yang terbaik bukan?

dalam 2 tahun ni. ada yang bergaduh masam muka la, perang mulut la, gosip gosip la, kutuk kutuk la (mengaku je laaa woi), mengumpat, lagi lagi syapik ngan amin kutuk makcik kantin tu. huahaha... macam macam hal... so, apa benda yang kita dapat eh?

sekarang ni semua dah mula mencari carrier masing masing. ada juga yang sudah menetapkan cariernya. ada yang berehat di kampung setelah penat study di tempat yang jauh dari rumah. juga ada yang ingin melanjutkan pelajaran lagi. bagusnya.. ada pula yang sudah berbadan dua. hehe.. tahniah yang diucapkan.

perkara paling susah adalah untuk melakukan permulaan. sekarang ni adalah permulaan carrier. agak kalut dan blurr juga. tapi itu normal kan. walaupun belajar dalam bidang it tak semestinya endup dengan carrier it. yang penting pandai dan bijak menghargai kehidupan walau apa pun bidang yang di pilih.

oleh itu, bekeja keras lah kita sementara boleh berkerja keras. tapi, jaga diri baik baik ya. dunia semakin kejam. hidup bukan semakin mudah. tapi, life is advanture right. let it be the way it is. yeah.. apa apa pun good luck la untuk semua. bagi yang masih belajar, belajar elok elok. nanti dah habis, ramai kawan kawan dah kerja boleh buat cable. hehe..

jangan lupa calling calling kalo ada projek juta juta.

ok, sekian saja. taking care.



---------------------------
reunion? agak agak lagi 10 tahun siapa yang tak berubah?

4 comments:

cekkeya said...

hehehe

saya, saya!!!

saya tak berubah dari fizikal dan berat badan, 10 tahun lagi...!!! ahahah

tawawfayakof said...

haha.. yeke yan. tapi ko berubah tang lain kot.

Anonymous said...

haha.

saya juge sbb umo sy sentiase 18 thn.
hakhakhak

m taufiq a aziz said...

sentiasa 18? share sket tip tip mengekal kan umur.


ko immortal ke? macam highlander?