Saturday, October 11, 2008

laporan amali rumah terbuka edisi raya 2008

klang, 12 okt - pelajar-pelajar uitm kelas cs230 bahagian 5 dari fakulti ftmsk telah menghadiri rumah terbuka rakan mereka di klang. mereka berkumpul di petronas shah alam sekitar jam 11am seperti yang dijanjikan oleh sudara naszuan secara sukahati didalam yahoo group cs230. walaupun informasi itu sekadar dinyatakan didalam group, rakan rakan lain juga ternyata sedar akan informasi itu. ketibaan pertama adalah sudara naszuan dan taufiq serta jiji bersama ana and the king. mereka bertiga menaiki kereta. kemudian sudara nizam hadir bersama dirinya sendiri. dan seterusnya di ikuti syafiq dan terakhir sudara rizal dan amin berpasangan. jiji, anan and the king sudah gerak dulu. mana larat nak polow mat motor ni.. huh.. bergerak dari titikTB (tempat berkumpul) ke kelang sekitar jam 1130 dan sampai ke titik D (destinasi) sekitar jam 1255 ...kot. ketibaan kami disambut oleh ayah zati dan sudara hafiz.. kami mendapati begitu ramai awek tak dikenali dah ada kat rumah zati. puh.. siapa dorang? owh, anak murid ayah zati... ok ok... tengah tengah makan baru la si kereta ana and the king sampai. owh beli kek... kemudian kehadiran seterusya ialah cik wan, azwan, bali(besday boy), aan, prof, budak rumah aan (lupe nama), arian, atikah, nik hasmawati, mai, aziela/jiji(besday parti gurl)... makan makan dan adegan meniup lilin oleh jiji, bali dan ...mai(eh budak ni bila besday dia haha) ok ok, layann... amik amik gambar pengantin baru (mintak berkat katanya) layan TV makan kuih okeh, beh kurang 145pm balik..

ok la, malas nak cite banyak sangat. tengok je la gambar...

rempit di titik TB...


sampai dah..


masa awek ramai tu aku boleh terlupa amik gambar. ni je la tanda ramai org dtg


menu rumah terbuka


besday boy and girl


potong kek.. yey


pembahagian harta pusaka oleh cik mai


abis dah


me'nyampah' di rumah terbuka


ana and the king


bergambar amik berkat


korang ni bila lak wey haha


amik berkat lagiii


thanks to mak ayah zati. xdpt nak amik gambar yg proper


betul la, ayah zati fakulti AD




tata.....



tgk video tiup lilin...




sekian dari saya melaporkan.





p/s - kalo rasa tak lengkap, korang tambah la sendiri....

5 comments:

Naszuan said...

ko memang best la cap..siap ambil video sekali tu...

tawawfayakof said...

aiseh aku tak perasan gambar lable 'korang ni bila lak wey haha' blurr la.. nanti korang nak yg clear mintak la kat jiji. aku dah bagi suma.

bali_senpai said...

walauweh siap ader video lg.. besday boy tu hensem siot..
haauunn~~

ahli cs230 said...

poyo a ko taufik...

tawawfayakof said...

loh, kok aku yang poyos... (tapi, yela ~sape la aku.owgh)